17 setembro, 2014

Dear Frida Kahlo

(EN)
I must confess that one of the reasons that inspired me to write was the book I've been reading «Writings of Frida Kahlo." I always had great taste and habit of reading, but with my routine I put reading aside but lately I found myself with more time and this was the perfect book to start reading again ...
I'm still on page 93 but I'm already in love, I love her way of writing, simple but bold, her personality full of character, her inner strength, her hope, her passionate soul and her view of the world and of things. She is in fact a true artist.


(PT)
Devo confessar que um dos motivos que me inspirou a escrever foi o livro que ando a ler «Escritos de Frida Kahlo». Sempre tive o hábito e o grande gosto de ler, só que com a minha rotina coloquei a leitura de lado e como ultimamente tenho tido mais tempo encontrei este livro perfeito para recomeçar...
Ainda estou na página 93 mas já estou apaixonada, adoro a sua maneira de escrever, de forma simples mas ousada, a sua personalidade cheia de carácter, a sua força interior, a sua esperança, a sua alma apaixonada e a sua visão do mundo e das coisas. É de facto uma verdadeira artista.

Sem comentários:

Enviar um comentário